TARIEVEN

Ook bij ons kan het allemaal: trainen in een professionele studio in het bijzijn van een bekende tv-personality. Maar de eerste vraag die u zich moet stellen is: wat is mijn trainingsdoelstelling?

Trainen in een tv-studio of juist niet?

Als u echt moet worden voorbereid op een lastig interview in bijvoorbeeld Nieuwsuur en u hebt absoluut geen studio-ervaring dan heeft een training in een echte studio-omgeving zeker toegevoegde waarde. Maar als u op dat vlak al de nodige ervaring hebt of dat u door uw functie sowieso weinig kans heeft om namens uw organisatie in de tv-studio het woord te voeren, waarom zou u dat geld dan niet in uw eigen zaken houden?

Alles draait om uw imagobelangen!

Hetzelfde geldt voor de toegevoegde waarde van een bekende journalist of tv-personality die speciaal voor een training wordt ingehuurd.
Natuurlijk is het leuk zo iemand op een training persoonlijk te ontmoeten. En dat niet alleen: op hun vakgebied zijn het vaak echte professionals met ontegenzeggelijk veel media-ervaring. Zij verstaan de kunst van het vragen stellen. Maar het uiteindelijke doel van een mediatraining blijft wel hoe u het best uw eigen imagobelangen beschermt? Daarom is en blijft mediatraining een vak!

Hoe zijn onze tarieven opgebouwd?

Onze tarieven worden bepaald door de briefing, mate van voorbereiding, leerdoelstellingen, taal (Nederlands, Engels, Frans), eigen professionele apparatuur of extern camera-, geluids- en belichtingsteam, eventuele huur tv-studio, reiskosten, locatiehuur en catering als de training extern plaats heeft.

Graag maken we voor u een vrijblijvende offerte op basis van uw trainingsdoelstellingen.

Onze tarieven zullen u waarschijnlijk aangenaam verrassen!

Pin It on Pinterest